Fotografia każdego dnia

… bo kochamy fotografię!

Telebimy w małym miasteczku – do czego można je zastosować?

admin, · Tagi: , ,
Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany zbudowane z diod LED, są stosunkowo nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większe powodzenie. Dzięki atrakcyjnej formie telebimy niezwykle szybko docierają do adresatów, pokazując im dokładnie wyselekcjonowaną treść marketingową. Dzisiaj nawet mniejsze miasta stosują telebimy do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ten proces?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o niewielkie miasta wykorzystujące telebim Sanok stanowi tego świetny przykład. Miasto to, pomimo stosunkowo niewielkiej liczby mieszkańców, posiada liczne wielkoformatowe ekrany, wyświetlające reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko.

Sprawdź ten link i przeczytaj oprócz tego więcej szczegółów na stronie (https://mdlabels.pl/kontakt/) – one także powiększą Twój zasób informacji na rozważany tu temat.

Szukając miejsca, gdzie zostanie umieszczony telebim Sanok zdecydował się na miejsce niedaleko często uczęszczanych ulic, w którym każdego dnia przewija się dużo osób. Dzięki temu jeszcze więcej ludzi zauważy komunikaty reklamowe, co jest dobre dla reklamodawców.

Są w tym miejscu bardzo absorbujące tematy, jednak kliknij bez wahania tu, gdyż to rzeczywiście treść (http://www.myj-car.pl/odswiezanie-i-renowacja-lakieru/) – ona także Cię zainteresuje!

Warto kliknąć telebim w Sanoku. Jeżeli chodzi z kolei o miasta, które dopiero planują użyć telebim Jasło stoi tutaj w czołówce. Miasto to chce ponadto wykorzystać wielkoformatowe ekrany nie tylko do celów reklamowych, lecz również do informowania mieszkańców o istotnych dla nich kwestiach. Zobacz prosto z tego źródła Tego typu telebim Jasło użyje przede wszystkim, żeby emitować komunikaty o zmianach w ruchu ulicznym – o tworzących się korkach, objazdach z powodu wypadku czy o przebudowach ulic. Rozwiązanie to, choć nieszablonowe, niewątpliwie ułatwi codzienne życie większości mieszkańców. Jak widać cyfrowa technologia wielkoformatowych ekranów staje się coraz stosowana. Reklamodawcy coraz częściej wybierają taki rodzaj reklamy stawiając na jej bezpośredniość – barwny, przyciągający wzrok obraz, który wyświetla się na ekranie z określoną częstotliwością dociera bezpośrednio do klienta, tworząc u niego podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.

Na korzyść reklamy na telebimach przemawia także dość niski koszt jej wytworzenia i wyświetlenia – jest to sporo tańsze niż telewizyjna reklama, a dociera do analogicznie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc założyć, że telebim to reklama przyszłości, świetnie dostosowana do trybu i tempa życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.