Fotografia każdego dnia

… bo kochamy fotografię!

W jaki sposób ćwiczyć, aby widzieć efekty? Jakie ćwiczenia są najbardziej miarodajne?

admin, · Tagi: , ,
Może się zdarzyć, iż chodzimy na siłownię już od jakiegoś czasu, lecz ciągle nie widać rezultatów. Albo zdarza się czasami, iż co prawda mamy więcej mięśni w minimalnym stopniu, natomiast na tym koniec. Wiele osób z tego powodu popada we frustrację nie mając pojęcia, co robią źle. Zdaje im się, że cały wysiłek idzie na nic, z tego powodu również wiele ludzi się poddaje. Podczas gdy są sposoby, w jaki sposób sobie z tym radzić, należy jedynie pamiętać o ważnych radach.

Trzeba pamiętać o nadwyżce kalorii, jaka jest konieczna przy budowaniu masy mięśniowej. Ćwicząc regularnie na siłowni nie możemy zapominać o dobowym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tego nie będziemy w stanie niczego zbudować, tym bardziej jeśli zdecydujemy się na trening siłowy, to musimy rzeczywiście pamiętać o właściwej dawce kalorii. Nie warto poszukiwać magicznego sposoby na przybranie masy, bo taki najzwyczajniej w świecie nie istnieje – ćwicz i trenuj codziennie . Jeżeli ktoś obieca nam, iż w miesiąc można stać się kulturystą, to tego rodzaju obietnice można włożyć między bajki.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowa masy mięśniowej opiera się na odpowiednich, regularnych treningach, do tego bardzo ważna jest właściwa dieta. Do tego w wielu przypadkach mogą nam pomóc inne środki, to znaczy sterydy anaboliczne cykle, lecz nim się na coś takiego zdecydujemy powinniśmy skonsultować się z właściwą osobą, jaka będzie nam mogła doradzić. Za każdym razem opłaca się dawać z siebie wszystko. Nie powinna istnieć coś takiego jak taryfa ulgowa. Jeżeli już zdecydowaliśmy się na wizytę na siłowni, to nie ma co tracić czasu na jakieś wątpliwości albo lenistwo. Mało tego, z każdym kolejnym treningiem możemy dawać z siebie wciąż więcej, przez to łatwiej pokonać swoje słabości – sprawdź więcej .

Nie znaczy to, by przesadzać, tak więc należy skończyć serię, gdy już wiemy, że nie damy rady. Jeżeli chcemy rzeczywiście mieć prawdziwą masę mięśniową, powinniśmy przyzwyczaić się do treningów z większym obciążeniem. Podnoszenie dużych ciężarów pomoże nam w uzyskaniu wymarzonej masy mięśniowej. Małe obciążenie jest dobre na starcie, ale jeżeli chcemy naprawdę przybliżyć się do wyglądu kulturysty należy pamiętać o dużym obciążeniu.