Ekran LED – innowacja warta większych pieniędzy, czy ryzyko inwestycyjne?
admin, · Kategorie: Znajdź fotografa w swojej okolicyEkran LED w niewielkich rozmiarach (np. 25×100 cm) to koszt rzędu półtora, dwóch tysięcy złotych.
Wizualnie atrakcyjne, przyciągające oczy telebimy LED wykorzystuje się jako istotne narzędzie do wypromowania usług i produktów

Tak samo w mieście wojewódzkim jak i powiatowym ten rodzaj reklamy spotyka się z kontaktem zainteresowanych klientów (medas-media). Przy wyliczaniu kosztów takiej inwestycji w telebim warto wcześniej zaczerpnąć rad ekspertów od ekranów LED, zestawić parametry, szczególnie zużywania prądu.
Większość specjalistów od reklamy jest zdania, że promocja przez ekran LED gwarantuje większy odzew niż tradycyjna forma „nieruchomej” reklamy, czyli plakaty i billboardy. Z bagażu doświadczeń wynika, że odzew potrafi być większy w przypadku tablic LED do kilkuset procent! Jakkolwiek fachowcy od reklam mający kontakt z właścicielami ekranów nie stwierdzą, że wszyscy klienci są zadowoleni z tego sposobu wpływania, np. szczegóły na stronie. Kilka metrów kwadratowych powierzchni pod reklamę produktów to koszty 5-7 tysięcy złotych, co w praktyce nie od razu zwraca się w planowanym przez inwestorów czasie.
Masz chęć uzupełnić swoje zakładki o następną emocjonującą pozycję? Jeśli tak, to uczciwie zalecam ten tekst (https://www.saleweselne.com/otwock/) – kliknij a się nie zawiedziesz.