Fotografia każdego dnia

… bo kochamy fotografię!

Ekran LED – innowacja warta większych pieniędzy, czy ryzyko inwestycyjne?

admin, · Kategorie: Znajdź fotografa w swojej okolicy
Już kilka lat temu zapanowała swoista moda na instalowanie na ulicach miast i małych miasteczek wyświetlaczy LED. Przeznaczone jako uniwersalny i wielkoformatowy nośnik reklamy spełniają do dziś ten sam cel – trafienie do szerokiej liczby klientów. Czy reklamowanie się przez technikę LED uznamy za skuteczną również dzisiaj?
Ekran LED w niewielkich rozmiarach (np. 25×100 cm) to koszt rzędu półtora, dwóch tysięcy złotych.

Najtańszą odmianą LED są tablice, na których emituje się krótkie teksty sprzedażowe czy ogłoszenia. Za sprzęt, który informuje przechodniów paskiem ogłoszeniowy właściciel wyłoży wyłożyć co najmniej tysiąc złotych.

Czyżby ta aktualna publikacja (https://www.boro-laser.com.pl/k88,breloczki-grawerowane.html) spodobała Ci się tak bardzo, że chcesz poznać kolejne? Miło nam! Zatem zapraszamy na świeżą witrynę.

W przypadku ekranów, kiedy w grę wchodzą animacje przy okazji wzrasta powierzchnia reklamowa, a z nią cena przedsięwzięcia.

Wizualnie atrakcyjne, przyciągające oczy telebimy LED wykorzystuje się jako istotne narzędzie do wypromowania usług i produktów

ekran led

Autor: craftivist collective
Źródło: http://www.flickr.com

Tak samo w mieście wojewódzkim jak i powiatowym ten rodzaj reklamy spotyka się z kontaktem zainteresowanych klientów (medas-media). Przy wyliczaniu kosztów takiej inwestycji w telebim warto wcześniej zaczerpnąć rad ekspertów od ekranów LED, zestawić parametry, szczególnie zużywania prądu.

Większość specjalistów od reklamy jest zdania, że promocja przez ekran LED gwarantuje większy odzew niż tradycyjna forma „nieruchomej” reklamy, czyli plakaty i billboardy. Z bagażu doświadczeń wynika, że odzew potrafi być większy w przypadku tablic LED do kilkuset procent! Jakkolwiek fachowcy od reklam mający kontakt z właścicielami ekranów nie stwierdzą, że wszyscy klienci są zadowoleni z tego sposobu wpływania, np. szczegóły na stronie. Kilka metrów kwadratowych powierzchni pod reklamę produktów to koszty 5-7 tysięcy złotych, co w praktyce nie od razu zwraca się w planowanym przez inwestorów czasie.

Masz chęć uzupełnić swoje zakładki o następną emocjonującą pozycję? Jeśli tak, to uczciwie zalecam ten tekst (https://www.saleweselne.com/otwock/) – kliknij a się nie zawiedziesz.

Przy planowaniu zakupu i lokowaniu w mieście ekranu LED istotne jest, w miarę możliwości i uwzględniając istniejącą już infrastrukturę, skrupulatne przemyślenie sposobu rozmieszczenia. W dużych miastach sprawę komplikuje sytuacja, w której potocznie mówiąc „ekran ekran zasłania”, a w zagęszczonej konfiguracji, trudno o przykucie uwagi. Przy konkurencji na małej powierzchni o „zwycięstwie” marketingowym często przeważa wielkość ekranu LED.